Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wouter Gerritse - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Wouter Gerritse - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 4 januari gaat t dan gebeuren: via Singapore ga ik circa 3 maanden door Australië reizen. Ik eindig, zoals het er nu naar uit ziet, in Bali/Lombok. Vóór Koninginnedag wil ik weer terug.
Dat laatste, en de vertrekdatum zijn de enige concrete doelen. Voor de rest zie ik wel waar ik terecht ga komen!

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2009

De laatste weken Australië

20 Maart 2009

Sydney; muziek, strand, bruggen, stad enne muziek

11 Maart 2009

Gruyere Kaas, geramde walvisvaarders en nog meer

26 Februari 2009

Elvis is gesignaleerd!

23 Februari 2009

Eindelijk foto's bij de verhalen
Wouter

Op 4 januari gaat t dan gebeuren: via Singapore ga ik circa 3 maanden door Australië reizen. Ik eindig, zoals het er nu naar uit ziet, in Bali/Lombok. Vóór Koninginnedag wil ik weer terug. Dat laatste, en de vertrekdatum zijn de enige concrete doelen. Voor de rest zie ik wel waar ik terecht ga komen!

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11874

Voorgaande reizen:

04 Januari 2009 - 24 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: