Eindelijk foto's bij de verhalen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Gerritse - WaarBenJij.nu Eindelijk foto's bij de verhalen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Gerritse - WaarBenJij.nu

Eindelijk foto's bij de verhalen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wouter

23 Februari 2009 | Australië, Sydney

Voor diegene die t nog niet gezien hadden: de beloofde fotos' zijn geplaatst..groet Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Op 4 januari gaat t dan gebeuren: via Singapore ga ik circa 3 maanden door Australië reizen. Ik eindig, zoals het er nu naar uit ziet, in Bali/Lombok. Vóór Koninginnedag wil ik weer terug. Dat laatste, en de vertrekdatum zijn de enige concrete doelen. Voor de rest zie ik wel waar ik terecht ga komen!

Actief sinds 16 Nov. 2008
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 11873

Voorgaande reizen:

04 Januari 2009 - 24 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: